wtorek, 5 lutego 2013

International eXchange and eXperience Blogs 2013

Werble proszę!!
Żartuję.

Dostałam dziś powiadomienie, że znowu się załapałam do konkursu blogowego.
Dziękuję Wam baaaardzo very much!!!! :D 
I tak jak w zeszłym roku można na niego zagłosować, więc jak macie jakieś nadprogramowe kliknięcia to chętnię każde przyjmę :D




Ciągle ciężko mi uwierzyć, że blog, który zaczęłam pisać a tak ot dla siebie i najbliższych, odwiedza tyle osób!
Wasze komentarze, maile i przemiłe słowa nie raz poprawiły mi humor, kiedy miałam ochotę rzucić kapciem w ten Golden Gate i powiedzieć: spadam do domu a nie te hostowe organiczne selery będę wsuwać! 
Cieszę się, że mogę Wam pokazać, że au pair to nie tylko american dream z ulotek w agencji, ale też potężna różnica kulturowa i wynikające z tego mega przeciwności i nieporozumienia.
Ale się nie dam! Twardym trzeba być!
Dlatego jeszcze raz chciałabym podziękować Akademii za przyznanie mi tego Osc...............a nie, zaraz.... to nie ta okazja!!

Werble proszę.

DZIĘ-KU-JĘ WAM CZYTACZE, PATRZACZE I PODGLĄDACZE!!!!!!

 :)
Wasza pokręcona amerykANKA


EDIT:
 
OGŁOSZENIE DUSZPASTERSKIE.
super wiadomość dnia:

"top 3 bloggers will win an education package for children from Care's Help Her Learn program, sponsored by us"

 
oznacza to, że możemy pomóc dzieciakom!!!! :D a to wszystko przez głosowanie na mojego bloga, który już zdobył mnóstwoooo głosów i jest w czołówce- dzięki WAM :)

a teraz przerwa na reklamę: klikamy klikamy :)

15 komentarzy:

  1. Super! Mój głos już oddany :)
    Jestem pewna, że tym razem będzie 1 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba, masz mój głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany! ;) A z tego co widzę to chyba jesteś 2 albo 3 w rankingu, gratulację! Czekamy na 1sze miejsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój głos również :) POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz mój głos! A można coś wygrać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos oddany :) Wierna podczytywaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos oddany, czytam dalej bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuuuuuję bardzo :) :) ja dziś sama na siebie zagłosowałam :P hahah i to dwa razy, bo z kompa i telefonu :P

    Jarzebinka- nie mam pojęcia czy można coś wygrać. ale satysfakcja i fajna zabawa gwarantowana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w tym roku nie masz konkurencji w postaci innego blogu polskiej au pair w jues, a za to wiele wiernych czytelniczek, więc wygrana z miejsca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym roku zgłoszonych jest parę ciekawych blogów, więc konkurencja będzie i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję! Jak będe u koleżanki zagłosuję jeszcze raz! Należy Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowane. gratulacje, w pełni zasłużone :) trzymaj się tam z tymi selerami!

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowane. gratulacje, w pełni zasłużone :) trzymaj się tam z tymi selerami!

    OdpowiedzUsuń
  15. done:) prowadzisz ! gratki :*

    OdpowiedzUsuń